Boek onze incompany training

Ultieme klantbeleving

Home » Alle workshops » Ultieme klantbeleving

Training Ultieme klantbeleving

Eigenlijk elke werknemer heeft wel te maken met klanten. Soms direct, soms indirect. Soms met interne klanten, soms juist met externe klanten. Deze klanten zijn doorslaggevend voor het succes van je organisatie. Je wilt dus dat ze tevreden zijn en blijven. En ook in de toekomst kiezen voor jouw organisatie. Maar klanten hebben steeds meer wensen. Het is dus essentieel dat je ze altijd een zo’n prettig mogelijke beleving klantbeleving biedt.

Elk contactmoment draagt – positief of negatief – bij aan het beeld dat klanten van je hebben

Soms merk je het meteen als je een bedrijf binnenloopt: de meneer of mevrouw van de receptie zit eigenlijk helemaal niet op je komst te wachten. En dat is niet zo’n best visitekaartje. Waarschijnlijk is dat dus de laatste keer dat je daar komt. Dit soort contactmomenten heb je tegenwoordig ook steeds meer telefonisch of digitaal. Al deze momenten dragen bij aan de klantbeleving en zijn dus even cruciaal.

In deze incompany training leer je hoe je voor de ultieme klantbeleving zorgt. Samen zorgen we voor tevreden externe klanten die telkens weer bij je terugkeren. En, omdat ze zo enthousiast zijn, anderen aansporen om ook bij je aan te kloppen. Meer weten? Hieronder lees je wat je precies kunt verwachten.

Inhoud van de training

De punten hieronder geven een indicatie van deze training. Het uiteindelijke programma wordt afgestemd op jullie situatie.


  • Hoeveel aandacht besteden jullie momenteel aan klantbeleving? En hoe optimaal is deze beleving? Via reflectie op jezelf en je team kom je daarachter.
  • We laten zien waarom klantbeleving zo belangrijk is. Als je contact hebt met klanten ben je meteen ook het visitekaartje van je organisatie.
  • Praktijkvoorbeelden laten zien wat organisaties met een goede klantbeleving bereiken.
  • We brengen in kaart wat jouw organisatie doet op het gebied van klantbeleving. Hoe komt de klant in aanraking met jouw organisatie? En welke mogelijkheden en risico’s zijn daarbij te onderscheiden?
  • In een aantal opdrachten leggen we de klantreis onder het vergrootglas. Zo verplaatsen we ons in de klant. Hoe ervaar je dan het contact met de organisatie? Goed of juist minder goed? Als je dat in beeld hebt, kun je de klantreis verder verbeteren.
  • Uiteraard wil je het liefst zo snel mogelijk aan de slag met alle kennis die je opdoet. Daarom maken we een plan van toepassing waarmee je de klantreis van je organisatie kunt optimaliseren.
Resultaten van de training

We werken in deze training concreet toe naar de volgende resultaten.


  • Je leert wat klantbeleving is en waarom het essentieel is om deze continu te verbeteren.
  • Je weet hoe jouw organisatie in contact staat met klanten en hebt in beeld hoe je de klantreis kunt verbeteren.
  • Vanuit de ogen van de klant breng je in kaart hoe je de klantreis kunt optimaliseren.
  • Met een duidelijk plan van toepassing breng je nieuwe inzichten direct in de praktijk.
Investering en proces

Hebben jullie andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.


DuurInvesteringGroepsgrootte
4 uur€1.095,00 ex. btwMax. 15 (meer in overleg)
7 uur€1.695,00 ex. btwMax. 15 (meer in overleg)
2 * 4 uur€1.795,00 ex. btwMax. 15 (meer in overleg)

Proces voor de training

We stemmen de inhoud van deze training zo veel mogelijk af op jullie situatie. Om dat te kunnen doen doorlopen we samen de volgende stappen:

  1. We bellen na de aanvraag op om kennis te maken en wat meer over jullie siuatie te horen.
  2. Middels een digitale vragenlijst vragen we je zo veel mogelijk te vertellen over jullie wensen en behoeftes.
  3. Op basis van alle verzameldeinput stemmen wij het programma voor de training op.
  4. We koppen het programma minimaal een week van tevoren terug.

Offerte aanvragen

We sturen je graag een geheel vrijblijvende offerte. Je ontvangt hem binnen 48 uur.

Deze training in het kort

Duur: 4, 7 of 2 * 4 uur


Vanaf: €1.095,00 excl. btw


Groep: Max. 15 (meer in overleg)


Waar: Incompany, heel Nederland

Andere wensen of behoeftes?
We kunnen de training aanpassen.

Willen jij en je collega’s deze incompany training volgen?

Vraag een geheel vrijblijvende offerte aan voor deze training. Je ontvangt hem binnen 48 uur in je mailbox!

Heb je nog vragen of wil je advies? Onze coördinatoren helpen je graag.

We kwamen de afgelopen jaren al bij 150+ klanten over de vloer! 😍
Zij beoordelen ons met een gemiddelde van 8.6. Daar zijn we trots op!

Dineke Philipse

Verenigingsmanager, CLC-Vecta

Wij zoeken vaak trainingen die onze leden helpen om te kunnen ontwikkelen. We werken vaak met Incompany Trainer door het brede aanbod en de goede prijsstelling.

Rian van Nuland

Medewerker HRM, Lavans

Incompany Trainer geeft al 2 jaar trainingen aan onze collega’s. Het aanbod is divers en de communicatie is erg duidelijk en snel, zowel voor de training als daarna.

Michelle Oosthuyzen

Eigenaar, Stadsfruit

Wij hebben bij deze partij een training over Complimenteren gevolgd. We hebben een mooie, leerzame en inspirerende dag gehad. De feedback van onze deelnemers was ook erg positief.

Nancy Stevens

Teammanager, IvVW

Incompany Trainer verzorgt regelmatig trainingen bij ons. Het is altijd een fijne partner om mee samen te werken. Snel schakelen, snel contact en ze denken goed met je mee.

Maurits Schuijf

Founder, Shakes on Wheels

We werken vaak samen met Incompany Trainer voor events bij onze klanten. Wij doen dan de catering, zij een of meerdere trainingen. We zijn altijd erg tevreden over hun bijdrage.

Robin van ‘t Ruim

Manager, de Balie

Fijne service, snel contact en interessante trainingen. Zo zou ik onze prettige samenwerking met Incompany Trainer beschrijven. Bedankt tot dusver en op naar nog vele jaren!

8,6 waardering

Onze klanten waarderen ons met een gemiddelde van 8,6.

150+ klanten

We hielpen de afgelopen jaren 150+ klanten door heel NL.

#1 trainers

Onze trainers zijn stuk voor stuk experts binnen hun vakgebied. 

Actief leren

Wij passen ‘actief leren’ toe voor een optimaal leerrendement.

Peter Houtman

Coördinator

Heb je hulp nodig?

Ben je geïnteresseerd in een van onze incompany trainingen?
Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag.

  We zijn per mail bereikbaar op welkom@incompanytrainer.nl.
→  We zijn telefonisch bereikbaar op 030 – 227 3623.