De punten hieronder geven een indicatie van deze training. Het uiteindelijke programma wordt afgestemd op jullie situatie.
- Analyse en reflectie op het huidige niveau van customer journey mapping binnen de groep deelnemers.
- Het theoretisch kader van customer journey mapping. Wat is het precies en welke factoren zijn allemaal van invloed?
- Alles over het belang van klantinzichten, touchpoints en klantemoties.
- Het uitgebreid uitwerken van een concrete customer journey die de groep zelf als casus inbrengt.
- Een succesvolle implementatie van de geoptimaliseerde klantreis.
- Doorvertaling van customer journey mapping naar jullie unieke werkcontext met jullie eigen klanten.
- Delen van (en oefenen met) concrete technieken, handvatten en tools op het gebied van customer journey mapping.
- Bepalen en vastleggen van de next step vanuit deze training.
Naast deze punten heeft deze training een paar vaste blokken, zoals bijvoorbeeld een plenaire opening, veel ruimte voor praktijkoefeningen, een Q&A en een afsluiting. Daartussen zijn er voldoende pauzes.