Boek onze incompany training

Customer journey mapping

Home » Alle workshops » Customer journey mapping

Training Customer journey mapping

De customer journey – in het Nederlands klantreis – raakt steeds meer ingeburgerd. Hiermee breng je in kaart op welke momenten een klant in contact komt met je organisatie. Natuurlijk wil je dat je klant steeds zo goed mogelijk wordt geholpen. Daarom is het heel belangrijk om de klantreis continu te verbeteren. Maar gebeurt dat ook echt? Vaak genoeg worden klanten altijd hetzelfde geholpen. Het argument hiervoor: zo doen we dat nu eenmaal bij ons.

Met customer journey mapping zorg je voor trouwe, tevreden klanten

Vaak komen klanten al jaren op dezelfde manieren in contact met een organisatie. Tegelijkertijd zijn de wensen van klanten wél steeds in beweging. Tijd voor verandering dus. Dat begint door regelmatig na te denken over de customer journey van je klanten. En hierop in te spelen. Dat levert je organisatie veel op: trouwe klanten die zo enthousiast zijn over je bedrijf dat ze weer nieuwe klanten opleveren. En daar doe je het natuurlijk allemaal voor.

Benieuwd naar de precieze inhoud van deze incompany training? Hieronder lees je wat je kunt verwachten.

Inhoud van de training

De punten hieronder geven een indicatie van deze training. Het uiteindelijke programma wordt afgestemd op jullie situatie.


  • We laten zien wat de laatste inzichten zijn op het gebied van customer journey mapping. En je onderzoekt of jij en je organisatie eigenlijk wel blijven nadenken over dit onderwerp.
  • Wij laten zien hoe je met customer journey mapping kunt zorgen voor een zo’n goed mogelijke klantreis: een optimale ervaring van je klant met je organisatie.
  • Je ontdekt hoe je de klantreis doorgrondt. Op welke momenten komt een klant met je in contact? Wat ervaart je klant dan precies? En hoe regelt je organisatie zulke momenten?
  • Op bepaalde momenten in de klantreis kan jouw organisatie er echt uit springen. Je geeft je klant dan echt een WOW-ervaring. We leren je hoe je deze momenten herkent en optimaal benut.
  • Welke processen moet je verbeteren? En is dat haalbaar? Je maakt een helder plan waarmee je de klantreis optimaliseert.
Resultaten van de training

We werken in deze training concreet toe naar de volgende resultaten.


  • Je leert wat customer journey mapping is en wat het jouw organisatie kan opleveren.
  • Je brengt de klantreis exact in kaart. Dat doe je vanuit je eigen perspectief en vanuit de ogen van de klant.
  • Je ontdekt WOW-momenten: momenten waarop je de ultieme klantbeleving kunt bieden. En zo de verwachtingen van je klant overtreft.
  • Je maakt een praktisch plan waarmee je de customer journey kan verbeteren.
Investering en proces

Hebben jullie andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.


DuurInvesteringGroepsgrootte
4 uur€1.095,00 ex. btwMax. 15 (meer in overleg)
7 uur€1.695,00 ex. btwMax. 15 (meer in overleg)
2 * 4 uur€1.795,00 ex. btwMax. 15 (meer in overleg)

Proces voor de training

We stemmen de inhoud van deze training zo veel mogelijk af op jullie situatie. Om dat te kunnen doen doorlopen we samen de volgende stappen:

  1. We bellen na de aanvraag op om kennis te maken en wat meer over jullie siuatie te horen.
  2. Middels een digitale vragenlijst vragen we je zo veel mogelijk te vertellen over jullie wensen en behoeftes.
  3. Op basis van alle verzameldeinput stemmen wij het programma voor de training op.
  4. We koppen het programma minimaal een week van tevoren terug.

Offerte aanvragen

We sturen je graag een geheel vrijblijvende offerte. Je ontvangt hem binnen 48 uur.

Deze training in het kort

Duur: 4, 7 of 2 * 4 uur


Vanaf: €1.095,00 excl. btw


Groep: Max. 15 (meer in overleg)


Waar: Incompany, heel Nederland

Andere wensen of behoeftes?
We kunnen de training aanpassen.

Willen jij en je collega’s deze incompany training volgen?

Vraag een geheel vrijblijvende offerte aan voor deze training. Je ontvangt hem binnen 48 uur in je mailbox!

Heb je nog vragen of wil je advies? Onze coördinatoren helpen je graag.

We kwamen de afgelopen jaren al bij 150+ klanten over de vloer! 😍
Zij beoordelen ons met een gemiddelde van 8.6. Daar zijn we trots op!

Dineke Philipse

Verenigingsmanager, CLC-Vecta

Wij zoeken vaak trainingen die onze leden helpen om te kunnen ontwikkelen. We werken vaak met Incompany Trainer door het brede aanbod en de goede prijsstelling.

Rian van Nuland

Medewerker HRM, Lavans

Incompany Trainer geeft al 2 jaar trainingen aan onze collega’s. Het aanbod is divers en de communicatie is erg duidelijk en snel, zowel voor de training als daarna.

Michelle Oosthuyzen

Eigenaar, Stadsfruit

Wij hebben bij deze partij een training over Complimenteren gevolgd. We hebben een mooie, leerzame en inspirerende dag gehad. De feedback van onze deelnemers was ook erg positief.

Nancy Stevens

Teammanager, IvVW

Incompany Trainer verzorgt regelmatig trainingen bij ons. Het is altijd een fijne partner om mee samen te werken. Snel schakelen, snel contact en ze denken goed met je mee.

Maurits Schuijf

Founder, Shakes on Wheels

We werken vaak samen met Incompany Trainer voor events bij onze klanten. Wij doen dan de catering, zij een of meerdere trainingen. We zijn altijd erg tevreden over hun bijdrage.

Robin van ‘t Ruim

Manager, de Balie

Fijne service, snel contact en interessante trainingen. Zo zou ik onze prettige samenwerking met Incompany Trainer beschrijven. Bedankt tot dusver en op naar nog vele jaren!

8,6 waardering

Onze klanten waarderen ons met een gemiddelde van 8,6.

150+ klanten

We hielpen de afgelopen jaren 150+ klanten door heel NL.

#1 trainers

Onze trainers zijn stuk voor stuk experts binnen hun vakgebied. 

Actief leren

Wij passen ‘actief leren’ toe voor een optimaal leerrendement.

Peter Houtman

Coördinator

Heb je hulp nodig?

Ben je geïnteresseerd in een van onze incompany trainingen?
Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag.

  We zijn per mail bereikbaar op welkom@incompanytrainer.nl.
→  We zijn telefonisch bereikbaar op 030 – 227 3623.