Incompany training
Customer journey mapping
Incompany training Customer journey mapping
De customer journey – in het Nederlands klantreis – raakt steeds meer ingeburgerd. Hiermee breng je in kaart op welke momenten een klant in contact komt met je organisatie. Natuurlijk wil je dat je klant steeds zo goed mogelijk wordt geholpen. Daarom is het heel belangrijk om de klantreis continu te verbeteren. Maar gebeurt dat ook echt? Vaak genoeg worden klanten altijd hetzelfde geholpen. Het argument hiervoor: zo doen we dat nu eenmaal bij ons.
Zakelijke training over Customer Journey Mapping: Met customer journey mapping zorg je voor trouwe, tevreden interne en externe klanten
Vaak komen klanten al jaren op dezelfde manieren in contact met een organisatie. Tegelijkertijd zijn de wensen van klanten wél steeds in beweging. Tijd voor verandering dus. Dat begint door regelmatig na te denken over de customer journey van je klanten. En hierop in te spelen. Dat levert je organisatie veel op: trouwe klanten die zo enthousiast zijn over je bedrijf dat ze weer nieuwe klanten opleveren. En daar doe je het natuurlijk allemaal voor.
Benieuwd naar de precieze inhoud van deze incompany training? Hieronder lees je wat je kunt verwachten.
Inhoud van de training
De punten hieronder geven een indicatie van deze training. Het uiteindelijke programma wordt afgestemd op jullie situatie.
- We laten zien wat de laatste inzichten zijn op het gebied van customer journey mapping. En je onderzoekt of jij en je organisatie eigenlijk wel blijven nadenken over dit onderwerp.
- Wij laten zien hoe je met customer journey mapping kunt zorgen voor een zo’n goed mogelijke klantreis: een optimale ervaring van je klant met je organisatie.
- Je ontdekt hoe je de klantreis doorgrondt. Op welke momenten komt een klant met je in contact? Wat ervaart je klant dan precies? En hoe regelt je organisatie zulke momenten?
- Op bepaalde momenten in de klantreis kan jouw organisatie er echt uit springen. Je geeft je klant dan echt een WOW-ervaring. We leren je hoe je deze momenten herkent en optimaal benut.
- Welke processen moet je verbeteren? En is dat haalbaar? Je maakt een helder plan waarmee je de klantreis optimaliseert.
Resultaten van de training
We werken in deze training concreet toe naar de volgende resultaten.
- Je leert wat customer journey mapping is en wat het jouw organisatie kan opleveren.
- Je brengt de klantreis exact in kaart. Dat doe je vanuit je eigen perspectief en vanuit de ogen van de klant.
- Je ontdekt WOW-momenten: momenten waarop je de ultieme klantbeleving kunt bieden. En zo de verwachtingen van je klant overtreft.
- Je maakt een praktisch plan waarmee je de customer journey kan verbeteren.
Over de trainer
We werken uitsluitend met gespecialiseerde trainers. Deze training wordt gegeven door:
Jeltje
Jeltje heeft geruime ervaring als trainer binnen het bedrijfsleven. Sinds 2018 doet ze dat ook voor Incompany Trainer, waarbij ze incompany trainingen organiseert op het gebied van customer journey mapping, klantbeleving en persoonlijk leiderschap.
Tijdens trainingen met Jeltje zijn de deelnemers veel actief bezig. Want na het delen van de benodigde theorie gaat de groep voornamelijk zelf aan de slag. Door deelnemers te laten reflecteren, debatteren en oefenen komen zij snel tot inzichten, nieuwe kennis en nieuwe skills. Zo haalt Jeltje het maximale rendement uit iedere sessie die ze organiseert.
Investering en proces
Hebben jullie andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.
Duur | Investering | Groepsgrootte |
---|---|---|
4 uur | €1.095,00 ex. btw | Max. 15 (meer in overleg) |
7 uur | €1.995,00 ex. btw | Max. 15 (meer in overleg) |
2 * 4 uur | €2.295,00 ex. btw | Max. 15 (meer in overleg) |
3 * 4 uur | €3.295,00 ex. btw | Max. 15 (meer in overleg) |
Proces voor de training
Voor het leerrendement is het belangrijk dat de training zo goed mogelijk aansluit op jullie situatie. Daarom doorlopen we vóór de training een aantal belangrijke stappen:
- Nadat we jullie aanvraag hebben ontvangen plannen we een gesprek in om kennis te maken en om de aanvraag te bespreken. Dat kan zowel digitaal als op locatie. Na het gesprek maken we een offerte voor je op.
- Enthousiast over de offerte en gaan we samenwerken? Heel fijn! We sturen je een digitaal inventarisatieformulier op, zodat we nog meer te weten komen over jullie situatie en behoeftes.
- Op basis van alle input stemmen we de inhoud van de training af op jullie behoefte. We sturen je een concept programma op zodat je nog eens kan kijken of de inhoud in orde is.
- Is het programma akkoord? Dan kan de training georganiseerd worden. Op de dag zelf is onze trainer ruim op tijd aanwezig om op te bouwen en voor te bereiden.
Onze Actief leren-methode
De werkwijze die gebruikt wordt tijdens een incompany training is erg belangrijk voor het resultaat. Dit kan je verwachten:
Tijdens deze training werken we met onze Actief leren-methode. Dit betekent dat deelnemers in de sessie de benodigde theorie krijgen, maar vooral actief en praktisch met de stof bezig gaan. Zo ontstaan razendsnel inzichten en vaardigheden die deelnemers zelfstandig kunnen toepassen in hun eigen (werk)praktijk.
Door deze manier van werken realiseren we tijdens onze trainingen een optimaal leerrendement. Leren wordt leuker én effectiever. En daar profiteert zowel de werknemer als de werkgever van.
Lees hier alles over onze Actief leren-methode →
Offerte aanvragen
We sturen je graag een geheel vrijblijvende offerte. Je ontvangt hem binnen 48 uur.
Deze training in het kort
Duur: 4, 7 of 2 * 4 uur
Vanaf: €1.095,00 excl. btw
Groep: Max. 15 (meer in overleg)
Waar: Incompany, heel Nederland
Andere wensen of behoeftes?
We kunnen de training aanpassen.
Gerelateerde trainingen
Willen jij en je collega’s deze incompany training volgen?
Vraag meteen een geheel vrijblijvende offerte aan voor deze training.
Je ontvangt hem binnen 48 uur in je mailbox!
Heb je nog vragen of wil je advies? Onze coördinatoren helpen je graag.
We kwamen al bij meer dan 150 klanten over de vloer. 😍
Dit is hoe zij onze samenwerking ervaren:
Dineke Philipse
Verenigingsmanager, CLC-Vecta
Wij zoeken vaak trainingen die onze leden helpen om te kunnen ontwikkelen. We werken vaak met Incompany Trainer door het brede aanbod en de goede prijsstelling.
Rian van Nuland
Medewerker HRM, Lavans
Incompany Trainer geeft al 2 jaar trainingen aan onze collega’s. Het aanbod is divers en de communicatie is erg duidelijk en snel, zowel voor de training als daarna.
Michelle Oosthuyzen
Eigenaar, Stadsfruit
Wij hebben bij deze partij een training over Complimenteren gevolgd. We hebben een mooie, leerzame en inspirerende dag gehad. De feedback van onze deelnemers was ook erg positief.
Nancy Stevens
Teammanager, IvVW
Incompany Trainer verzorgt regelmatig trainingen bij ons. Het is altijd een fijne partner om mee samen te werken. Snel schakelen, snel contact en ze denken goed met je mee.
Maurits Schuijf
Founder, Shakes on Wheels
We werken vaak samen met Incompany Trainer voor events bij onze klanten. Wij doen dan de catering, zij een of meerdere trainingen. We zijn altijd erg tevreden over hun bijdrage.
Robin van ’t Ruim
Manager, de Balie
Fijne service, snel contact en interessante trainingen. Zo zou ik onze prettige samenwerking met Incompany Trainer beschrijven. Bedankt tot dusver en op naar nog vele jaren!

8,6 waardering
Onze klanten waarderen ons
met een gemiddelde van 8,6.

150+ klanten
We hielpen de afgelopen jaren
150+ klanten door heel NL.

#1 trainers
Onze trainers zijn stuk voor stuk
experts binnen hun vakgebied.

Actief leren
Wij passen ‘actief leren’ toe voor
een optimaal leerrendement.

Peter Houtman
Coördinator
Heb je hulp nodig?
Ben je geïnteresseerd in een van onze incompany trainingen?
Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag.
→ We zijn per mail bereikbaar op welkom@incompanytrainer.nl.
→ We zijn telefonisch bereikbaar op 030 – 227 3623.