De punten hieronder geven een indicatie van deze training. Het uiteindelijke programma wordt afgestemd op jullie situatie.
- Analyse en reflectie op de huidige vaardigheden van klantbeleving binnen de groep deelnemers..
- Het theoretisch kader van ultieme klantbeleving. Wat is het precies en welke factoren zijn allemaal van invloed?
- Het in kaart brengen van een klantreis en alle mogelijke contactmomenten die daarin zitten.
- Het echt willen en kunnen begrijpen van je klant om te begrijpen wat die nodig heeft.
Interactieve brainstorm over wanneer en hoe de klantbeleving geoptimaliseerd kan worden. - Diverse technieken om de klantbeleving zelfstandig te kunnen optimaliseren, zoals gastvrijheid, open communicatie en verbindend communiceren.
- Delen van (en oefenen met) concrete technieken, handvatten en tools op het gebied van ultieme klantbeleving.
- Bepalen en vastleggen van de next step vanuit deze training.
Naast deze punten heeft deze training een paar vaste blokken, zoals bijvoorbeeld een plenaire opening, veel ruimte voor praktijkoefeningen, een Q&A en een afsluiting. Daartussen zijn er voldoende pauzes.