De uitdaging van Stripe

Stripe, een toonaangevend technologiebedrijf, staat bekend om zijn innovatieve betalingsoplossingen. Maar net als veel snelgroeiende bedrijven liepen ze tegen een uitdaging aan: hoe zorg je ervoor dat medewerkers structureel positieve feedback krijgen en geven? Ondanks een open bedrijfscultuur merkte Stripe dat feedback vaak beperkt bleef tot formele evaluatiemomenten, terwijl ze juist wilden dat feedback een dagelijkse gewoonte werd.

Onze aanpak

Samen met Stripe ontwikkelden we een op maat gemaakte training journey, gericht op het integreren van positieve feedback in hun werkcultuur. Dit traject combineerde interactieve incompany trainingen met praktijkopdrachten, challenges en persoonlijke coaching. Medewerkers leerden niet alleen het belang van positieve feedback, maar kregen ook praktische tools om het op een natuurlijke en effectieve manier in te zetten.

Het resultaat

Dankzij de training journey is positieve feedback nu een vast onderdeel van de dagelijkse werkprocessen bij Stripe. Teams geven elkaar structureel waardering, wat heeft geleid tot een sterkere samenwerking, hogere motivatie en een prettige werksfeer. Managers merken dat medewerkers zich gehoord en gewaardeerd voelen, wat een directe impact heeft op de productiviteit en het behoud van talent binnen de organisatie.

De training heeft ons geholpen om feedback niet als verplichting te zien, maar als een krachtig hulpmiddel om samen te groeien. Het is geweldig om te zien hoe een kleine verandering in mindset zo’n groot effect kan hebben op ons team heeft ons geholpen om feedback niet als verplichting te zien

Ook positieve feedback structureel inzetten?

Benieuwd hoe een training journey jouw organisatie kan helpen bij het versterken van feedbackcultuur? Neem contact met ons op en ontdek de mogelijkheden.

Meer weten over dit succesverhaal?

Ik ben Peter en vertel je hier graag meer over.

Op zoek naar effectievere samenwerking in jouw organisatie?

 Dit vonden de collega’s van Stripe ervan:

9.4

Incompany Trainer geeft nu alweer 2 jaar trainingen aan onze collega’s. Het aanbod dat ze hebben is uitgebreid en divers. En de communicatie met de accountmanagers en trainers is erg duidelijk en snel. En het belangrijkste: de trainingen zijn van topniveau.

Wij hebben recentelijk de training Verbindend communiceren gevolgd bij Incompany Trainer. Het was een enorm leuke en leerzame training die ons MT volledig aan het denken heeft gezet. Wat ons betreft zeker een aanbeveling.

In plaats van allerlei theoretische verhandelingen doken we meteen in de praktijk. Voor ons was dit heel passend - we hebben echt lol gehad in het presenteren. De trainer wist ons op een humorvolle manier uit te dagen om uit onze comfortzone te stappen.

We werken alweer meerdere jaren prettig samen aan praktische, op maat gemaakte trainingen waar onze collega’s direct mee aan de slag kunnen. Het contact verloopt altijd soepel en de feedback vanuit de organisatie op de trainingen is positief.

Wij zoeken vaak incompany trainingen die onze leden helpen om zichzelf te kunnen ontwikkelen. We werken daarvoor vaak samen met Incompany Trainer, vanwege het brede aanbod dat ze faciliteren. Het contact met deze partij is altijd superprettig en snel.

Wij hebben bij deze partij een training over Effectief Complimenteren gevolgd. We hebben een mooie, leerzame en inspirerende dag gehad. De feedback van onze deelnemers was ook erg positief. We raden Incompany Trainer daarom zeker aan.

Incompany Trainer verzorgt regelmatig hun incompany trainingen bij ons. Ik vind het altijd een fijne partner om mee samen te werken. Snel schakelen, de trainingen worden afgestemd op onze situatie en de trainers zijn leuk en vakkundig. We zijn helemaal happy.

Fijne service, adequaat contact en interessante trainingen. Zo zou ik onze samenwerking met Incompany Trainer beschrijven. Onze medewerkers zijn altijd enthousiast als jullie langskomen. Bedankt tot dusver en wat mij betreft op naar nog vele jaren!

Meer klantverhalen