De punten hieronder geven een indicatie van deze training. Het uiteindelijke programma wordt afgestemd op jullie situatie.
- Analyse en reflectie op het huidige niveau van team branding binnen de groep deelnemers..
- Het theoretisch kader van team branding. Wat is het precies en welke factoren zijn allemaal van invloed?
- De kernwaarden en kwaliteiten van het team: verkennen van de gezamenlijke meerwaarde en bepalen hoe deze geconcretiseerd kan worden.
- Op interactieve wijze definiëren van de unieke kwaliteiten binnen de groep en hoe deze helpen om het team brand te bepalen.
- Helder krijgen van de kernwaarden, kwaliteiten en de missie, om deze door te vertalen in een concreet team brand.
- We bespreken hoe jullie dit team brand voortaan meer kunnen gaan uitdragen richting interne en externe stakeholders.
- Delen van (en oefenen met) concrete technieken, handvatten en tools op het gebied van team branding.
- Bepalen en vastleggen van de next step vanuit deze training.
Naast deze punten heeft deze training een paar vaste blokken, zoals bijvoorbeeld een plenaire opening, veel ruimte voor praktijkoefeningen, een Q&A en een afsluiting. Daartussen zijn er voldoende pauzes.