De punten hieronder geven een indicatie van deze training. Het uiteindelijke programma wordt afgestemd op jullie situatie.
- Analyse en reflectie op huidige kennis en kunde van personal branding binnen de groep deelnemers.
- Het theoretisch kader van personal branding. Wat is het precies en welke factoren zijn allemaal van invloed?
- Inzichtelijk maken van de eigen talenten en kwaliteiten én het definiëren van je unieke waarde.
- Het bepalen van je professionele doelstellingen en het hogere doel van je personal branding.
- Het doorvertalen van je unieke waarde naar een personal brand, dat je in staat zelf om je persoonlijke doelstellingen te realiseren.
- Technieken om een personal brand (digitaal of offline) meer uit te dragen, in zowel een werk- als privécontext.
- Delen van (en oefenen met) concrete technieken, handvatten en tools op het gebied van effectieve personal branding.
- Bepalen en vastleggen van de next step vanuit deze training.
Naast deze punten heeft deze training een paar vaste blokken, zoals bijvoorbeeld een plenaire opening, veel ruimte voor praktijkoefeningen, een Q&A en een afsluiting. Daartussen zijn er voldoende pauzes.